fredag 5 juli 2013

Galaxy Nails

Är med i en grupp på Facebook där vi diskuterar olika nageltillbehör och dessutom visar upp bilder på våra kreationer. Där har det senaste tiden visats upp några varianter på Galaxy Nails. Urläckra och jag var så klart tvungen att testa. För att se hur man gör sökte jag på youtube och hittade en suverän video som i detalj visar hur det går till att måla Galaxy Nails (se nedan).

Jag behövde hela 9 stycken olika lack innan jag var nöjd. Över- och underlack från OPI, Mavala (black, nr 48), Kanebo (violet, nc 05), Shiseido (pink star, A14), China Glaze (blue iguana), Depend (nr 310), Viva la Diva (Nr 59, ett multifärgat glitterlack) och avslutningsvis OPI (the living daylights, några enstaka glitterflakes per nagel)



3 kommentarer:

  1. Tycker dina naglar är strålande fina :-)
    Hur går det med hälen?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad heter den nagelgruppen? Jag är tokig i nagellack ;)

    Svar från din fråga på bloggen om Gotlandstågets bana: Den är idag 3,5 km lång har jag för mig, men de ska väl komma upp i ca 6,5 km snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för snabbt svar!

      Gruppen heter Lacklisorna :)

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)