måndag 8 juli 2013

Längtar bort

När man inte har hälsan, finns det inget annat man vill ha. Inte jag i alla fall. 

Vansbrosimmet gick av stapeln i helgen. Och vår utmaning i Arbetsplatsklassikern började också. Som tur är har man en andra chans att simma senare i höst, eftersom det är semestertider. Jag kan inte simma som det ser ut just nu, knappt ens gå. Vi har förvisso sex veckor på oss att avverka de 3 kilometrarna, så vi får väl se. Har inte gett upp riktigt än, men det ser helt klart mörkt ut. Tidigare har jag åkt "skidor" i 90 km och cyklat 300 km. Nu är det simning och löpning kvar. Inga höjdargrenar med skadad fot. Vi får se vad som händer. 

Nedan ser du hur jag skaffar mig ännu ett körkort. 2008 klarade jag av åsnekörkortet, ja jag fick faktiskt en lapp som det stod att jag hade körkort för att rida åsna på. 

Var jag är? I Turkiet. 

Jag satt kvar hela vägen. En annan av mina medryttare trillade av, ingen skada skedd. Men om hon fick något körkort låter jag vara osagt. 
En storkfamilj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)