måndag 2 september 2013

LO - Iceland, here we come

I helgen hade jag en liten scrapträff här hemma. Sökte efter likasinnade som var intresserade av att komma över och scrappa på ett forum, Svensk scrapbooking. Några som bor i samma del av stan nappade på idén och igår var det dags för en första träff. Det var jättekul och vi har redan bokat in nästa datum. 

Jag lyckades göra tre LO´s och dessutom hann jag nästan klart med ett födelsedagskort. 
En LO handlade om resan till Island och lite om början på rundresan där. På flygplatsen i Köpenhamn satt jag och fikade med utsikt över flygplanet vi skulle åka med. Av en slump såg jag min råååsa resväska på en av vagnarna. Har markerat den med en orange cirkel gjord med glitterlim. För att få cirkeln helt rund har jag använt en mall från Fiskars. Lite orange puncinella och Crackle-paint har jag också dekorerat med. Blomman till höger kommer från Reprint och dessa har bästa K köpt till mig på Ullared. Det blommiga mönstrade pappret kommer från BasicGrey

1 kommentar:

  1. Mycket snyggt! Toppen att få med så många foton på en layout!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)