söndag 27 maj 2012

Födelsedagshelg

Har fyllt år i helgen, vilket jag tycker är hysteriskt kul. Faktiskt. Får helt enkelt glädjefnatt. Ännu roligare har det varit eftersom jag innan högtidsdagen fick en massa spännande ledtrådar om aktivitet som komma skulle. Raraste A hade fixat en heldag. 


Vi hade riktigt kul! Fikade på Italienskt café och förberedde oss för Rom-resan. Åt på tjusiga Wasa allé, där alla ingredienser till maten kommer från närområdet. Gärna kravmärkta produkter dessutom. Det var ett ekotänk genom hela firandet och alla aktiviteter. Så vi fraktade oss runt till fots eller med cykel. 


Ett av de tjusiga korten jag fick visas upp nedan. Så klart att en tågentusiast fick detta :)
Började söndagen med att köra ett MRL på Sportlife Ullevi. Och nu ska jag iväg och köra en andra klass på Sportlife Partille. Det var kris, i vanliga fall jobbar jag inte två pass om dagen. 

1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två :)