lördag 19 maj 2012

Syns jag?

Ännu en scrappdag. Den här gången har jag ägnat mig åt min hobby på hemmaplan. Sofia har varit på besök och självklart ägnade vi dagen åt en av våra favoritsysslor.
Jag plockade fram ytterligare ett fotografi från barndomen. Vi hade två stora äppelträd på gården och både jag och syrran gillade att klättra i dessa. Här har jag tagit mig upp i lövverket och tror att jag är dold av bladen. Inte riktigt va?! *ler*
Har använt ett mönstrat papper som bakgrund och sedan lagt lager på lager med olika typer av papper, både mönstrade och CS. På Foam-bokstäverna har jag lagt Stickles (silver) vilket blev effektfullt. Min kantstans från Martha Stewart har också fått vara med lite. Återanvände fyra av de utstansade stjärnorna i ena vänstra hörnet. Resten lade Sofia vantarna på. Den fina breda spetsen kommer från loppisfynd som mamma gjort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)