torsdag 10 maj 2012

Paket med posten

Idag landade min Body Lotion som jag ska testa för Smartson. Jag skrev om detta i ett tidigare inlägg.
Ska bli kul. Återkommer med en recension senare, när jag hunnit använda produkten lite.

Under föreläsningen idag fick jag ett SMS av vår huvudlärare. Han bad mig ringa upp vid tillfälle. Antog så klart att det handlade om praktiken, vilket var helt korrekt gissat. Det verkar som om jag blir placerad i Nässjö i två veckor, där jag får göra min bangårdsdel. Den tredje veckan hamnar jag troligen i Östersund (Inlandsbanan) eller i Halmstad (Veolia). 
Nässjö... De flesta verkar inte ens veta var det ligger. Finns inga vandrarhem i centrala delen av stan vad jag kan hitta och rum verkar inte heller hyras ut. Men några klasskamrater har varit där tidigare praktikperioder och tyckte själva praktiken var jättebra. Det lutar väl åt att jag hamnar i Småland, helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)