måndag 28 maj 2012

Olja i håret??

Det låter kanske skumt. 
Den här gången valde jag Nashi Argan oil, innehållande organisk (certifierad) arganolja och linfröolja. Handlade håroljan till mitt torra (läst blekta, färgade) hår på BellboxProdukten passar alla hårtyper och är helt fantastisk. Den doftar dessutom ljuvligt! 
När jag fördelat några droppar av oljan i håret tvättar jag inte av händerna utan använder det överblivna till t ex armbågarna eller så får händerna en insmörjning. Då blir de också härligt mjuka. Behöver jag säga det?? Rekommenderas varmt :)
Bild från http://www.nashiargan.it/sv
Igår körde jag två MRL klasser, ett på förmiddagen och ett annat på eftermiddagen. På det senare passet valde jag att köra delar av min gamla styrkekoreografi. Knäböj till en av mina favoritlåtar: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)