söndag 29 juli 2012

Grattis Sofia

Raraste vännen Sofia M fyllde år när jag var i Rom. Idag hade vi scrapträff här hemma hos mig och äntligen fick jag möjligheten att gratulera henne ordentligt. Istället för att slå in de scraprelaterade presenterna, piffade jag upp en presentpåse. Använde bland annat en av mina favoritstämplar, som jag målade med mina Twinklings.
Förutom att det varit scraphelg har ju OS startat. Wohoo!! Invigningen i fredags var underbar. Inte när alla deltagare marscherar in, vilket är ett sömnpiller av rang, utan del ett. Tyckte till exempel att hämtningen av Drottningen med Bond-tema var tokrolig. 

Dessutom var det fotboll i helgen. Förutom att damerna spelade 0-0 mot regerande världsmästarna så vann ju IFK Norrköping mot HIF på bortaplan. Såg bara andra halvlek, eftersom jag var så inne i OS. Galet va?! Peking kunde helt klart ha vunnit med både 1-3 och 1-4. De spelade riktigt bra! Nu blev det 1-2 och lite onödigt spännande i slutet. Var orolig för hur det skulle gå utan Astrit, men det har gått riktigt bra! Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)