måndag 9 juli 2012

Härliga IFK!!

Den senaste tiden har det så klart varit en hel del EM-fotboll på TV´n här hemma. Men nu är äntligen Allsvenskan igång igen. Som jag har längtat :)


Dessutom har IFK Norrköping börjat med att vinna båda sina matcher efter uppehållet. Först mot Mjällby borta på Strandvallen med 2 mål mot noll. Och igår tog de emot Kalmar FF på Nya Parken. Jag följde matchen på csports.se. Efter första halvlek ledde KFF med ett mål, vilket kändes orättvist. Men efter pausen fixade bästa islänningen, Thordvaldsson, 2 mål åt IFK. 


Lite trist så klart, att Astrit blivit såld till Standard Liège i Belgien. Jag hoppas att han kommer att få det toppenbra där!
Idag är det dags att börja jobba igen. Kör pass på Sportlife Majorna klockan 17.15. Ska bli jättekul!! Har gjort en "bäst av" från mina olika pass under våren, bara en massa favoritlåtar. Bland annat Suavemente, wohoo!!

1 kommentar:

  1. Kikar in :)
    Roligt att du hejjar på IFK Norrköping :)
    Norrköpingsbo här :) Dock är jag inte särskilt intresserad av fotboll.

    Himla bra låt det där :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)