tisdag 31 juli 2012

LO - Colosseum

Sofia hade köpt en massa läckra papper och jag blev synnerligen förtjust i ett av dem. Färgsprakande i gult och limegrönt. Wiihh! Bad snällt om att få det fina pappret och snällaste Sofia skänkte det till mig. Resultatet blev denna LO. Fotografiet är tillfixat med ett program hos framkallningsföretaget Crimson. Bilden ser ut som ett vykort, otroligt läckert! Ska du framkalla bilder, så rekommenderar jag verkligen Crimson. Färgåtergivningen är nästintill perfekt och bildkvaliteten är toppen!!


2 kommentarer:

  1. Vad fint du gör :)Vad betyder LO nu igen? Du får ha ett scrapp lexikon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! Förklaring i inlägget ovan :) Sorry, jag är scrapskadad och tänker inte alltid på att inte alla är lika insatta som jag.

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)