tisdag 18 februari 2014

4.00

Går på en så kallad sen grupp just nu, vilket betyder att jag sällan börjar jobba innan lunch. Går knappt upp före 11, om jag ska vara helt ärlig. Men två gånger på 12 veckor har jag överliggning, vilket innebär att jag sover på annan ort än Göteborg. Då blir det till att gå upp i ottan där på bortastationen, i det här fallet Alingsås. I fredags morse ringde klockan 3.35. Vid fyra serverades frukost, jag har skrivit om deras eminenta service tidigare här
Ett styck nyvaken lokförare. 

4 kommentarer:

  1. En sån pigg o glad lokförare skulle jag gärna åka med ! KiS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man får le lite för kameran. Pigg var det minsta jag var den där morgonen, det kan erkännas.

      Radera
  2. :) kan tänka mig att du är glad att jobba i sen grupp, var så imponerad när du nästan jämt gick upp tidigt, du är bra och glad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du finns, vännen :)
      Ja, jag har väl varit allt annat än glad det senaste halvåret. Men det blir sakta bättre, livet går vidare. Och att jobba i sen grupp är helt enkelt UNDERBART!!
      Stor kram

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)