söndag 10 juni 2012

Aj löv Body Combat!!

Igår, lördag, passade jag på att köra ett Body Combat. Vara helt vanlig deltagare alltså. Les Mills-releaserna är inne i slutskedet nu. Det innebär att instruktörerna kör en massa gamla låtar och koreografier. Tokroligt!! 

En av mina absoluta favoritinstruktörer är Pernilla Blomquist, hon är otroligt karismatisk och har förmågan att få mig som deltagare att orka mer än jag trodde var möjligt. Häftigt! Hon är med här (perkar neråt) den blonda tjejen :)

Body Combat 49, 2011
Les Mills Super Saturday
Ericsson Globe i Stockhom (ja, Globen alltså...)

Body Combat 46, 2010
Best of The Best (galet bra release *saknar den*)
Älvsjö Mässan i Stockholm

Idag har jag själv kört mitt första MRL 75. Jättekul, det också. Var vikarie på Sportlife Backaplan. Lite mör i ryggen efter Combat-klassen var jag allt, men ingen fara. När man väl står där är det bara fullt ös som gäller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)