onsdag 6 juni 2012

Nationaldagsfirande

Nä, inget firande i år heller för min del. Men toppen med en ledig dag mitt i veckan! Passade på att ta en rejäl cykeltur (drygt 2 mil) i det härliga solskenet. Har förstått att vädret varit uselt i större delen av landet den senaste tiden. I Göteborg har solen visat sig, men temperaturen har varit låg. 
Cyklade ända till Partille och åt på Ove´s gatukök. Stans bästa potatismos tror jag allt de har. Oavsett när man kommer till Ove´s är köerna alltid långa. Gôtt mos, helt enkelt! Testa!! Efterrätten intogs på stans stolta glasscafé


Sportlife finns numera i stora delar av vårt avlånga land. Funderade på om de kanske har ett gym i Nässjö också. Och ser man på! 2 gator från den lilla ettan jag ska att hyra, ligger Sportlife!! Wohoooo!! Det blir till att plocka med sig träningskläderna. Var lite deppad och trodde att jag skulle vara tvungen att ge mig ut i löpspåret, men det slipper jag ju nu. Yey!!
Sankt Sigfrids Plan, Örgryte

2 kommentarer:

  1. Låter som en meny som skulle passa en korv o glassfantast. Provar gärna vid nästa besök.KIS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glasscafét har du redan testat :) Men de har ju fler smaker som behöver provas. Eller hur!!

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)