lördag 2 februari 2013

Lyxfrukost

I huset där jag bor finns butiken 4-frukt. Här finns det mesta i frukt och grönsaksväg plus lite annat smått och gott. Handlade färska jordgubbar och gigantiska amerikanska blåbär igår. Är rätt konservativ när det gäller vad jag äter till frulle här hemma. Turkisk yoghurt som grund, alltid. Sen ringar jag på lite honung och strör kanel över. Uppskurna jordgubbsbitar, blåbär och avslutningsvis Crunchy Granola Pekannöt, Äppel och Kardemummamüsli från Renée Voltaire
Har 49 km kvar på Vasaloppet och tävlingen pågår ytterligare 29 dagar. Det betyder att jag har 41 km bakom mig och den sträckan är avverkad på 9 dagar (24/1 började jag och idag är det den 2/2). Borde ta mig i mål med råge om inget oförutsett inträffar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)