fredag 15 februari 2013

Nordic Wellness - Domkyrkan

En av MRL-instruktörerna hade inte möjlighet att ta sin lunchklass idag. Jag däremot, kunde :) På vägen in till gymmet lade jag märke till att Sportlifeskylten på Drottninggatan hade blivit utbytt till en ny fin Nordic Wellness-skylt. Väl inne i salen så tog varenda bräda var slut, ett riktigt härligt gäng körde järnet. Fullt ös från första till sista minuten. Grymt!!


16 dagar kvar på Arbetsplatsklassikerns Vasalopp. Och om jag minns rätt så har jag 17 km kvar att åka. Har kommit på att jag kan köra Indoor Walking, blir ju roligare att stå på en Crosstrainer i grupp. Så det får jag försöka ta mig tid till. Har bara testat den klassen någon enstaka gång tidigare, men nu har jag ju verkligen en morot för att ta mig dit. Rapport kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)