fredag 16 september 2011

Då var det dags!

Jag har länge funderat på att skaffa mig en blogg där jag framförallt visar mina scrappade alster, samt mina egentillverkade kort. Och nu när jag har lämnat jobbet för att börja plugga känner jag att tiden äntligen finns för att starta och skriva i en blogg.

I våras beslutade jag mig för att lämna lärarjobbet och istället läsa till lokförare. Glädjen var stor när jag kom in efter ett gäng olika tester av både det ena och det andra. Nu har jag pluggat i två veckor och jag har inte ångrat mig än i alla fall.

Ett exempel på en LO ser du nedan. Mangoträd fotograferade på Madagaskar. Jag var där sommaren 2010 tillsammans med min syster. Jag ser att jag måste börja fotografera mina alster på ett annat sätt för att de ska komma till sin rätt här. Tips mottages tacksamt!

1 kommentar:

  1. Hej :) nice, ska bli intressant att läsa om ditt nya liv!
    Stor kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)