tisdag 27 september 2011

Hostar vidare...

Har inte kunnat gå till skolan idag heller. Pluggat har jag dock gjort. JTF, naturligtvis. Signaler i alla dess former, huvudljussignaler, dvärgsignaler, försignaler, dagsignaler och nattsignaler osv. En grön lysande lampa kan betyda mycket, det är helt klart.

Min lärare har skickat mig ett SMS där han berättat vad de gått igenom när jag varit borta. Jösses, vilken service.

Visar ett alster också, som jag gjorde till mor min för ett tag sen. Blev himla nöjd med det födelsedagskortet. Stämpeln är från Magnolia och figuren heter Tilda. Det finns väldigt många olika stämplar med Tilda och även Edwin för tillfällen när en kille passar bättre. Det var ett tag sedan jag besökte butiken i Borås och jag tror de har flyttat till (ännu) större lokaler. De har fantastiskt fina papper och en massa annat också förutom stämplarna. En scrappare eller kortmakare kan nog tillbringa ett antal timmar där, utan minsta problem. Ja, förutom hålet i plånboken då. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)