söndag 25 september 2011

Host, host...

Det har varit ett synnerligen hektiskt slut på den här veckan. Dessutom blev det väldigt mycket tråkigare än jag trodde i min vildaste fantasi. Var sjuk i början på veckan och när jag kände mig bättre i tisdags, så valde jag att gå och träna Body Step i onsdags. Inte bra!! I torsdags var jag så klart sjuk igen och nu i helgen var det dags för instruktörsutbildningen på Sportlife. Lördagspasset lyckades jag ta mig igenom, men på kvällen hade jag 38 graders feber. Trots att jag åt Ipren. Så söndagens utbildning fick jag helt enkelt hoppa över. Väldigt tråkigt!

IFK Norrköping har dessutom spelat mot BK Häcken. Häcken vann trots att matchen spelades på Parken. Trist!!

Jag får helt enkelt hoppas på att nästa vecka blir bättre!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! <3

    Måste du vänta till nästa utbildning för att få. Börja instruera? Jag måste komma och gå på ett av dina pass sedan :D

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad de bestämmer. Tänkte ringa och höra imorgon eller så. När jag kan prata utan hostanfall ;) Håller tummarna för att jag får fortsätta nästa helg!!

    Självklart ska du komma och gå på mina pass sen!! Du é såååå välkommen! <3

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)