onsdag 19 oktober 2011

Dance Fusion

Idag tränade jag Dance Fusion på Sportlife Domkyrkan. Som en Zumbaklass skulle jag säga. Kul, visst! Men jag blir inte i närheten lika trött som på ett Body Step eller Body Combatpass. Så är det. Fast någon gång ibland är det skoj med ett danspass. Aldrig fel att skaka rumpa :)

1:a provet på JTF´n skrev vi som går Lokförarutbildningen i Göteborg i tisdags. Vår lärare, Skorpen, hade rättat hela natten (typ) och redan idag fick vi tillbaka resultatet. Bra jobbat!

Jag var godkänd :) Puh!

Om tre veckor är det dags för praktik, men jag har inte fått reda på vart jag ska vara ännu. De få platser som finns i Gbg lottades ut. Lottdragningen hade Skorpens fru genomfört. Vi kunde få hennes nr om vi hade klagomål :)
Jag hoppas verkligen att fler platser dyker upp här i stan. Hade inte varit skoj att bo på annan ort i 6 veckor. Håll tummarna för mig, pretty please!


Längtar redan efter sommaren, här en sommarbild från "Italienska vägen" utanför Båstad 2011.

2 kommentarer:

  1. Grattis!

    :)har ni redan sex veckor praktik på stört? Eller är det samma praktikplats varje omgång (några veckor här och några där)?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Yepp! Vi börjar m längsta praktikperioden. Har totalt 5 st med varierande längd. Vi fick inget besked idag om var vi hamnar :(

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)