onsdag 26 oktober 2011

Nya skor!

Äntligen har jag kommit iväg till Stadium och handlat nya träningsskor. Stödjer så klart Norrköpingsbaserade företag när jag har chansen :)

Reebok är mitt favoritmärke vad gäller träningsskor. Passformen är verkligen fenomenal på mina fötter. Aldrig kul att träna om skorna klämmer både här och där. Jag vill helst inte ha skinn om det går att undvika och skorna jag valde hade syntetskinn. Insidan saknar sömmar helt, vilket minskar risken för skavsår. Rosa är favoritfärgen, så när jag såg dessa blev jag kär i första ögonkastet :)
De ska testas för första gången på Combaten imorgon.


Önskade färgförslag till mina naglar för snart 2 veckor sedan och nu har jag äntligen fått ett önskemål. Guld blir det nästa gång. Tack Anki!! Jag har ändrat lite i inställningarna för att skriva inlägg. Borde bli enklare nu och  kanske betyder det att fler läsare ger sig till känna *hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)