onsdag 26 september 2012

LO - Mufflonsvamp

I mitt inlägg om Dyrön fick jag en rolig kommentar av Mikael. Så kul att den fick bli en titel på min tredje LO om sökandet efter mufflonfår. Tog med en bild från nätet också, så man vet hur fåren ser ut. :)
För jag har ju inte lyckats fotografera (eller ens se) ett endaste litet får.
Stämplarna kommer från Magnolia och är målade med mina Twinklings. När man beställer kort från Crimson får man alltid med en miniatyr av bilden som är beställd. Valde att använda det pyttekortet också som en liten effekt. 

4 kommentarer:

  1. Du brukar ju svara på kommentarerna, så därför har jag faktiskt saknat svaret på mufflonkommentaren lite, men man måste ju inte svara på alla kommentarer heller så klart. Men nu får man ett helt inlägg tillägnat sin kommentar i stället. Mycket trevligt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mufflonsvamp :) Mycket kul tyckte jag det var!!

      Om 1 ½ vecka börjar praktiken igen, då blir det mer tåg i bloggen. Ska till Lidköping och köra. Mkt system M utan ATC. Blir nog bra, jag tycker ju sträckan till Skee är underbar!!

      Radera
    2. Lidköping, är det Arriva och Kinnekullebanan och Itino då eller? Eller vad/var kör dom (mer)? Det skadar inte att öva på grunderna lite i system M.

      Javisst, Skee är underbart, lövhalka året om. ;-)

      Och när börjar du hos oss då? I slutet av året kanske eller i början av nästa? :-)

      Radera
  2. Härligt färgglatt!
    Tack för kommentaren i min blogg. Jag brukar också få siffrorna över...

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)