onsdag 3 april 2013

Hubbabubbalack?

Eller tuggummiråsa, äntligen har jag hittat ett urläckert sommarlack. Lite glitter och stjärnor på det och lyckan är gjord. Eller ja, inte riktigt. Men nöjd är jag! Se här, visst blev det fint :) Hade en underbar tur till Borås och tillbaka idag. Lång rast i väntan på att få köra hem till Göteborg. Vad göra? Jag hade med mig en påse med en mängd nagelfixargrejer. Borttagningsvätska, under- och överlack, rååååsa nyinhandlat nagellack, fil, snabbtorkningsvätska, flera olika glittervarianter och ett gäng dekorationer. Hann nästan klart. Fick fixa det sista här hemma, dvs överlacket och de två stjärnorna. En silverfärgad stjärna på vänster hand och en vit på höger ringfinger. Hepp!!


4 kommentarer:

  1. Vet du ???!!! Du är för härlig ! Och peking går bra än så länge. Härligt !!!!!! P.

    SvaraRadera
  2. :) Vad hade du sagt om du inte hade fått ha långa naglar?

    SvaraRadera
  3. P och KiS: Tack :)

    Fia: Pga av jobbet har jag kortare naglar nu än förr. Helt klart. Man ska pilla och skruva ibland. Så jag har fått anpassa längden. Lite :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)