torsdag 17 oktober 2013

FNUG

I Malmö hittade jag ett glitterlack som ser ut som små stavar i silver och gammelrosa. Mycket udda och väldigt snyggt. Som bas har jag Lilypad Laquers Ruby Slippers och sedan har jag målat på det danska nagellacket FNUG Prism. Detta ska vara ett lack framtaget med hänsyn till miljön. FNUG innehåller till exempel inte formaldehyd eller toulene. Dessutom har de tillsatt proteiner och vitaminer till lacket. Just den biten är jag försiktigt skeptisk till, men snygga lack är det. 


I går, onsdag började jag med en lunchklass. Gick på Body Balance, en härlig klass som jag lämnade skönt avslappnad. Sedan visade det sig att en kollega var sjuk och jag hade för några dagar sedan lovat att ta klassen om hon inte kryat på sig. Så nu var det dags! För första gången på flera månader höll jag i en egen MRL. Cyklade till Nordic Wellness, Örgryte. En anläggning jag själv tränade på flitigt innan jag flyttade in till stan. Kul att vara tillbaka, jag kände igen flera av deltagarna. Väldigt härlig stämning och fullt ös. Det var roligt att komma igång igen. På måndag har jag min första träff med min PT. DET ska bli spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)