torsdag 20 juni 2013

Kort - Grattis

Handla presenter är alltid kul! Ja, nästan i alla fall. 
Och göra kort är ju också skoj. 

Raraste vännen A har fyllt år och det ska naturligtvis firas. Eftersom hon är här och kikar regelbundet kunde jag inte lägga upp bild förrän hon fått paketet. Har skrivit grattis med läckra rosa bokstäver från BoBunny. Köpte dem av en tjej i Halmstad, Anna (om jag minns rätt). Vi scrappare verkar ha en tendens att handla på oss en massa scrapsaker och sedan blir vissa av grejerna liggande. Då är det vissa som säljer dem och andra som kan fynda. Käckt! Det finns några olika scrapforum där man kan köpa och sälja scrapsaker, men även Tradera används och Facebook så klart. Papprena kommer från en påse där jag sparar överblivna bitar. Ibland utmanar jag mig själv och bestämmer att jag endast får använda papper från den påsen. Inga nya ark är tillåtna att skäras upp. En bra utmaning för att förbruka "spill". 


Handla kan jag bara göra i absoluta närområdet just nu. Har gjort illa foten och hoppar på kryckor. Inte kul! Allt tar en evighet att göra. Ska "bara" ner till Hemköp och handla. *not* Varenda liten grej måste planeras. Men jag får fantastisk hjälp av A, så det går över förväntan. Köra tåg kan jag däremot inte göra. Snyft! Hoppas, hoppas jag blir bra snart!!
Det blir alltså inga "små grodorna" för min del. *pustar ut*  
Glad midsommar!!

4 kommentarer:

  1. Glad midsommar till dej också, trots skadad fot! Vilken otur att du inte kan hoppa groda runt midsommarstången... eller kanske inte?! *S*

    Hur som helst, jättegulligt litet grodkort, som kompisen säkert blev jätteglad åt!

    Krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Fint kort och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Så fint!
    Vad är det för bokstäver du använt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! BoBunny från 2011, Smoochable.

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)