torsdag 29 december 2011

Födelsedagskort

En av mina vänner fyllde 36 år i mitten av december. På grund av olika orsaker hade jag inte möjlighet att lämna över kort och present till honom förrän idag. 
Stämpeln är från Magnolia och föreställer en kille i regnet. Passande med tanke på Göteborgsvädret just nu, eller hur?! Embossade den med Hot Pink. Jag har använt infärgningsverktyget från Tim Holtz (se inlägg 20/12) för att göra bakgrunden. Den grå färgen är en Impressdyna. Ramen är av Chip Board och jag har målat den med Crackle Paint, Broken China. Lite silverswirls har jag också stämplat på ramen. Siffrorna i foam kommer från Panduro.


Förutom födelsedagsmiddagen har jag också hunnit ha mitt första MRL-pass på Sportlife Domkyrkan idag. Jag var där i god tid för att slippa stressa och kunna gå igenom utrustningen. Tur var det, för micken strulade. Det löste sig till slut och jag kunde köra igång passet på utsatt tid. Efter ca halva klassen, när vi skulle byta från knäböj till utfall lade musiken av. Yehooo!! 
Fick gå och hämta receptionspersonal, men efter några minuter kom vi igång igen. Körde en liten stund utan musik. 
Jahaja, så kan det gå. 
Jag överlevde i alla fall och när allt klaffade var det riktigt skoj. 
9/1 kör jag igång med min fasta klass :)

2 kommentarer:

  1. Grattis :) bra att palla att fa ett struligt forsta pass och kul att du har fatt ett fast pass, Go girl!

    Onskar dig ett gott nytt ar!

    Stor kram fran mig till dig, halsa A

    SvaraRadera
  2. Vilket fint och färgglatt kort!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)