torsdag 1 december 2011

Morgonvecka

Min handledare kör varannan vecka tidigt och varannan vecka sent. Den här veckan kör vi tidigt, aptidigt för att vara riktigt tydlig. Upp och hoppa kl 03.50. Jag är ju inte direkt morgonpigg, så jag kommer till Centralen som en zombie. Tur att det inte är så många bilar ute och åker när jag kommer cyklande.


Idag hade vi samma schema som igår. 05.17 avgår pendeln till Kungsbacka som jag kör. När vi kom tillbaka till gbg tog vi oss en snabb frukost (dagens andra) och sedan bar det iväg till Borås. Fick även idag köra mitt favorittåg, Regina. 


04.45 Bella ankommer Centralen i Gbg
Här är tavlan där man ser "min" avgång nere på centralen. Lite suddig bild... Jag är både trött och dålig på att fota, den tiden på dygnet. 
Lägg märke till att inte ens Pressbyrån har öppnat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)