måndag 16 januari 2012

Grått är flott?

I alla fall just nu. På mina naglar. Hittade en tjusig grå färg (som jag inte hade) när jag var och kikade på Kicks för ett tag sedan. Tur att Depends nagellack är billiga, även en student kan handla en flaska eller två. Jag tycker verkligen det är hysteriskt kul med olika färger på lack.
Ytligt?
Absolut. 

Det bjuder jag på!


Lite silverglitter blev det också. Och kort för att vara mig. När det är kallt blir naglarna extra sköra, så jag har filat ner dem lite extra i förebyggande syfte. Vill ju skydda omgivningen från mina illvrål när en nagel går sönder... 
Det var lite lurigt att fota den här färgen, men jag hoppas det syns. 

2 kommentarer:

  1. Jag har läst igenom din tågblogg och upptäckt ett fruktansvärt missförhållande! Balansen mellan tåg och naglar är alldeles snedvriden. För mycket naglar och för lite tåg alltså.

    Lagom fördelning är:
    Tåg = 98%
    Naglar = 0,25%
    Övrigt = 1,75% (varav upp till 1,5% kan bestå av tåg)

    Kan du vara snäll att rätta till detta omgående, så att jag slipper bli arg på dig. Tack på förhand, för din strävan att ge dina bloggläsare sin rättmätiga dos tåg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi!
      Ojoj, procentsatser och allt. Jag får väl låta läsarna rösta? Eller varför? Min blogg= jag bestämmer!
      Men jag lovar bättring så fort praktiken sätter igång. Nu är det JTF som gäller i skolan... Inte så jättekul att skriva om. Ännnu tråkigare för alla andra.
      Tips: Klicka på Lokförarutbildningen *pekar glatt åt höger* så slipper du annat "tjafs" ;)
      Hepp!

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)