måndag 30 januari 2012

Ljuvlig doft

Coconut Handwash från Body Shop är min absoluta favorit. Doftar helt underbart, påminner om sommar, sol och varma bad. Produkten har äntligen kommit tillbaka i sortimentet efter att ha varit borta en tid. 
Ett enkelt sätt att lyxa till vardagen lite extra. Mmm!!

Annars är det mest plugg för min del just nu. Nödsamtal och andra typer av säkerhetssamtal läser vi om och en massa annat. Hur gör du om en vagn får hjulplatta? Fråga ett, vad är en hjulplatta? Jo, om ett hjul ställer sig när man t ex bromsar kan det slitas onormalt mycket på ett ställe och bli platt där. Inte bra för rälsen när hjulet sedan börjar rulla igen. Ja, det kan hända mycket på spåret, när inte allt går som på räls ;)

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det luktar gott! Tänk min besvikelse när jag köpte hudlotion av kakao istället för kokos, bara för att jag läste slarvigt :/

    SvaraRadera
  2. Oh no! Kakao luktar i och för sig också gott, men om man förväntade sig kokos blir man ju rätt besviken. Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)