lördag 19 januari 2013

Hypnôse Star Mascara

Har införskaffat mig ännu en mascara. Efter att ha testat Body Shops och Apotektes vattenlösliga mascaror, är jag nu tillbaka hos mitt favoritmärke, Lancôme.
Var inne i en butik och diskuterade mina krav (bland annat att den ska vara effektfull, att man inte ser ut som en panda efter halva dagen, att den inte fjällar, lätt att tvätta bort) och vi kom fram till den här:

Jag har testat den i några dagar nu och är mycket nöjd! Borsten upplevde jag som lite märklig i början, men när man får klurat ut hur den fungerar så är den toppen. Platt på två sidor och rund på de andra två. Ser oval ut om man tittar på den framifrån. Den platta sidan används nära roten på ögonfransen och den runda till att dra ut mascaran på fransarna. Här har jag skrivit om den vattenfasta varianten som också är en av mina favoriter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)