fredag 11 januari 2013

M & M Nail and Beauty Center

Efter 1 ½ år studier med begränsade möjligheter till vardagslyx har jag äntligen kunnat unna mig en ansiktsbehandling. Fantastiskt, underbart och otroligt härligt!!

Ville gå på en salong som har Maria Åkerbers ljuvliga produkter, en hudvårdsserie som tillverkas i Sverige av DERMANORD. Deras huvudkontor ligger i Frillesås, en liten ort mellan Kungsbacka och Varberg alltså strax söder om Göteborg. Mer närproducerat än så blir det nästan inte. De har enbart ekologiska och vegetabiliska oljor i sina produkter. Inga djurprodukter används, förutom bivax. Toppen!!

En salong på Linnégatan, bara ett stenkast från där jag bor, har dessa produkter från Maria Åkerberg. Jag kollade upp dem på Rejta och de hade högsta möjliga betyg, 5,0. Efter kontrollen bokade jag en tid. Väl där tog Sofia P hand om mig på bästa sätt. Bemötandet var perfekt och jag som kund kände mig trygg och ompysslad. Mitt betyg? Jag har blivit stamkund!

Lånat bilden från M & M Nail and Beauty Center´s hemsida

1 kommentar:

  1. Så skönt med produkter som är snälla mot både hud och miljö!
    kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)