måndag 14 januari 2013

Rodd

Min nya favorit på gymmet är roddmaskinen. Allt i ett, känns det som. Nästan hela kroppen får sig en rejäl genomkörare. Du får med kondition, överkropp och en hel del underkropp. Mage och rygg jobbar också. Körde söndagens uppvärmning i rodden, sen styrketräning och passet avslutades med ett fitnessprogram på cykel.

Efter träningen blev det sallad på Green Drizzle, som ligger på Vallgatan här i Göteborg. Det är tydligen Espresso House som ligger bakom detta suveräna salladsställe. De hade flera sallader på menyn, samt en där man fick välja ingredienser själv. Jag komponerade min egen sallad med pasta, fetaost, avokado, sockerärtor och några andra ingredienser. Till detta valde jag en fräsch dressing med lite lätt citronsmak. Supergott!!

Bästa A fotar mig när jag står och väljer vad jag ska ha i min sallad.
Passade på att måla naglarna när jag kom hem. Mörkrosa lack med lite glitter på :)
En lagom effektiv söndag blev det. Det är vad jag orkade med efter ett nattpass på pendeln. Slutade halv fem på söndagsmorgonen. Jag gillar att köra tåg på natten.

2 kommentarer:

  1. Aaa där får vi äta igen!! :)SNYGGA naglarna blev!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur!! Det var jättegod mat.

      Och tack :)

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)