onsdag 6 november 2013

LO - 40

Fyllt år har jag gjort. Fyrtio. Om jag har åldersnoja? Inte mer än vanligt. 

Ser jag ut som på bilden i vanliga fall. Nope. Sminkad på salong och solduschad, till exempel. Det var jätteskoj att go all in. Inte varje dag det känns ok att göra det. Tveksamt om jag kommer att göra det igen. I alla fall inte solduschen. 

LO´n nedan är en del av en dubbel-LO. Den andra kommer jag dock inte att visa här då det är en massa kort på vänner som kanske inte vill vara med här i bloggen. När jag började scrappa, så sa jag att jag ALDRIG ska göra LO´s med bara en bild på. Bästa K i Trollhättan är vittne till detta uttalande. Och med tanke på hur senaste dagarnas uppvisade alster ser ut, så har jag uppenbarligen ändrat mig. Så kan det gå :)


6 kommentarer:

  1. Grattis! :)

    Av dina bilder att döma så kör du väl för Västtrafik?

    Är det inte kuligare att köra godståg?:-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det är roligt att köra tåg :) Oavsett gods eller persontrafik. Fast visst, godstågen känns mer på "riktigt". Men 200 km/h kommer de aldrig upp i!

      Radera
    2. Haha, nä. Det är sant, godstågen går ju inte så snabbt. Dock tycker jag det är bättre när det går lagom snabbt så man hinner se de fina landskapen också :)

      Men Posttåget kommer ju upp i 160 km/h med Rc3/Rc4P och det går ju inte av för hackor det heller. ;)

      Tror jag såg dig på Jönköping C i somras förresten. :P

      Radera
    3. Sant, posttåget går som blixten har jag hört ;)

      Jönköping i somras? I slutet av augusti i så fall. Annars var det någon av mina kollegor.
      Är du oxå förare?

      Radera
  2. Stort GRATTIS på din dag, även om det kommer för sent!

    Fin är du på bilden!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)