måndag 4 november 2013

LO - Röda sten

Förra helgen spenderade jag på en av årets höjdpunkter vad gäller scrapträffar. Två hela dagar fulla av pyssel och inspiration. Eventet heter Scrappening och startade 2006. Jag var inte med första året och inte andra heller, men sen har jag nog varit där de flesta. Här nedan är en LO om mina cykelturer här i Göteborg som utmynnade i att ha klarat Vätternrundans alla kilometer. Jag har naturligtvis tagit mig tid att fotografera under tiden. Imorgon kommer jag att visa en LO som jag inte alls blev nöjd med. "Röda sten" gillar jag däremot. Underbart papper med fjärilarna!!

2 kommentarer:

  1. Härligt färgglad och så gillar jag verkligen din journaling här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker den typen av journaling är kul och effektfull :)
      Tack så mycket!

      Kram

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)