fredag 29 november 2013

Julkort - del 2

Här kommer de tre sista korten i beställningen jag fick i onsdags. Den ursöta granstämpeln har jag fått låna av min nya scrapkompis M. Har embossat stämpeln med ett kopparpulver. Sedan fyllt i vissa hjärtan med Stickles från Ranger, yellow och orange peel är färgerna jag valt. Inte direkt traditionella julfärger. Orange washi tejp och dymoband har jag också använt. Samtliga kort nedan har storleken 10 * 15 cm. De får alltså plats i ett vanligt kuvert. 

Du vet väl om att du kan beställa kort av mig?! Till den där speciella födelsedagen kanske, eller bröllopskort. Inbjudningskort och tackkort har jag varit med och tillverkat. Bara fantasin sätter gränser :) 
Välkommen med din beställning!!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)