tisdag 5 november 2013

LO - Någon sorts rör

På scrapträffen som jag var på förra helgen, Scrappening, valde jag att delta i samtliga LO och kortutmaningar. 5 stycken blev det. 2 priser röstades fram/tävling och 2 priser lottades fram. Jag vann på lotten i två av utmaningarna. Vinsten är olika sorters scraprelaterade ting. Papper, färger och annat piffigt. 

Någon sorts rör är ett fotografi jag tagit i närheten av där jag bor. Någon (några?) här i Göteborg verkar tycka att det är roligt att sätta upp skyltar här och där. Så fort jag ser någon av deras konstverk blir jag på bra humör. Ett rör utan synbart användningsområde stack upp ur gräsmattan bredvid cykelbanan. Någon sorts rör, helt enkelt. Skylten har tyvärr tagits bort, men det var roligt så länge det varade!

Igår skrev jag att jag skulle visa upp en LO jag inte är nöjd med. Och här är den. Själva kortet gillar jag. Men LO´n blev blek och mesig. Har försökt få till det, men inte lyckats. Kanske ska jag byta ut bakgrundspappret? Eller helt enkelt låta den vara, det var ju så jag skapade den. Där och då. Jahaja, ibland är det de riktigt stora frågorna som upptar min tid ;) 


2 kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två :)