lördag 28 december 2013

Altrat - chokladask

Var på en scrapträff i Utby i början av december och där deltog jag i en utmaning i vilken man skulle ha med en Coca-cola dekal. Inte det lättaste kanske, men jag hade med mig en chokladkaka från underbara Divine som jag skulle altra. Så den fick bli dekorerad med en av de utdelade dekalerna. Jag har haft gåvan i min jobbväska eftersom tanken var att en av mina vänliga kollegor skulle få den (med resultat att cola-dekalen släppt). Det dröjde ända till häromdagen innan vi sågs, men nu har detta fikatillbehör hamnat i rätta händer. Och eftersom jag tror mig veta att M kikar in här då och då, så har jag inte vågat visa upp chokladen förrän nu. 


2 kommentarer:

  1. Du har rätt, M kikar in här lite då och då. M blir också mycket glad över att få höra sådana trevliga omdömen om sig själv! :-)

    Chokladen har nu inte bara hamnat i rätta händer, den har även hamnat i rätt mun. :-P

    Tack B!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vassego bästaste kollega :)
      Hoppas du tyckte den var god. Det är min favorit. Mmmm!!

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)