fredag 13 december 2013

Julkort - Santa Claws från Penny Black

Ännu en sötchock kommer här. Lilla kisse har hittat tomteluvan. Stämpeln är målad med twinklings, akvarellfärger med skimmer i. Pärlorna sitter på en tejprulle. Mycket fiffigt! Tack snälla K för dessa. Om du hittar fler sådana så vill jag gärna ha mer! Någon som vet var de finns, så kan jag shoppa själv :) 

Rosorna och bladen inhandlades när jag var i Thailand 2009. Har fortfarande kvar en kasse med blommor därifrån. Jag lade nämligen vantarna på ett rejält lass. Butiksinnehavaren gav mitt dåvarande sällskap en stol och sa: - Det kanske är bäst att du slår dig ner här. *fniss* Ja, det tog en stund!! Runt stämpeln har jag dragit en rand med en blå Pro Marker för att få lite djup. Och slutligen en ram av svart glitter från Granit. 


2 kommentarer:

  1. Tjuuusigt. Å jag ser att du använt en sån där remsa med halvpärlor å bling. Jag har såna liggande å funderade härom dagen på när å var de skulle passa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Ja, de där blingremsorna är piffiga :)

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)