tisdag 3 december 2013

Essie - Very Cranberry

Mitt allra första röda nagellack är inhandlat. Och nu också testat. Frågade en kollega häromdagen om hon hade Essies nagellack. Hon svarade förvånat: - SJ´s? Jag började fnissa lite smått och det tog ett tag innan jag fick ur mig, ESSIE. Märket :) Nope, SJ har inte börjat sälja nagellack, vad jag vet. Och ja, hon hade precis den färgen som jag nu också lagt till i min samling av lack. Jag får tala tydligare, tydligen.

Över- och underlack från OPI. Glitterlacket kommer den här gången från BeYu. Uppe till höger har jag med en bild på min remover. En fantastisk liten burk! Tar till och med bort glitterlack. Ja, hyfsat bra i alla fall. Flakes klarar den inte, men det har jag inte hittat en enda remover som gör. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)