söndag 18 november 2012

Dans, dans, dans

Lite träning har jag hunnit med, trots allt pluggande. A skulle nog inte riktigt hålla med... jag har rätt dålig disciplin när det gäller studierna *skäms lite* Nåja, det har ju gått bra hittills, så jag håller tummarna för att det går vägen sista provet också. Well, dansaerobic blev det idag, lördag. Och så har jag varit och testat på Sh'bam för ett litet tag sedan. 
Underbart!! 
Superkul!! 
Måste testas!!
Ett litet klipp bifogas här nedan. Men passet ska upplevas. Man blir GLAD! Helt enkelt :)

Imorgon har jag bokat in mig på ett Yoga 75. Inte min grej alls. Jag kommer nog att avboka mig. Men nu när jag har skrivit att jag ska dit, så kanske jag kommer iväg. Vem vet?!


5 kommentarer:

  1. Är det inte lite att ta i att boka in sig på ett 75min yogapass :-) jag hoppas passet är dynamiskt och skönt, så dina muskler svider och kroppen skakar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yoga 75. Nä... det e inget för mig. Kom inte iväg. Imon blir det ett hederligt MRL istället :)

      Får bli ett nyårslöfte. Mer Body Balance åt Bella. Det är liiiite mer.. eh.. lättare *ler*

      Radera
  2. OJ vad det såg roligt ut med danspasset.yoga?? Har provat en kurs för länge sen men var alldeles för flummigt för mig.Många gillar det o sen finns ju så många olika varianter så hoppas den du ska på passar din smak. KiS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Danspasset ÄR roligt!! Testa!

      Radera
  3. Provade Sh'bam i veckan, tyckte det var jättekul det ända tråkiga är att jag fick en blodblåsa på stortån. Ett pass jag tänker ta med dottern på, hon gillar attt dansa.

    Petra

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)