lördag 24 november 2012

Sista inlägget...

... med etiketten "Lokförarutbilding" kommer här.
Jag är nu färdig Loförare!! Hade en underbar, jätterolig sista dag i skolan igår. Fina tal hölls, diplom delades ut och en av våra lärare spelade både fiol och benflöjt för oss. Ett instrument i taget :)

På måndag börjar jag jobba. En ny era börjar i mitt liv. Lite nervöst och jättespännande!

Kort har jag passat på att göra till huvudlärarna vi haft, J och A. Tack så mycket! Känns som om ni förberett oss väl för vad som komma skall.

Och tack alla ni vänner och familj som stöttat mig på olika sätt och vis!


3 kommentarer:

  1. Lokförare Bella! Grattis, Grattis ;-)
    Får du köra tåg alldeles själv på måndag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix! Det är introduktion en vecka först. Därefter ska man få fordonsutbildning och övningsköra ett tag. Tills man känner sig säker. SEN får jag köra ensam.
      Hur länge det dröjer? Inte en aning :)

      Kram!

      Radera
  2. Heja dig, håller mina tummar att du trivs på nya jobbet nu! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)