lördag 3 november 2012

Sötaste spöket

Idag hade tågvärdinnan utlovat specialfika. Hon och hennes dotter hade bakat åt oss, mig, min handledare och den andra tågvärden. Supergoda spöken hade de gjort. När det var dags för rast nere i Göteborg (vi hade kört från Mariestad), stod detta framdukat på bordet bakom förarhytten. Vilken lyx :)
Mmm!! 
Nedan står vi och väntar på avgångstid i Mariestad. Mycket folk följde med oss till Göteborg. Det var en härlig tur att köra :) Såg en massa djur på vägen. Räv, rovfåglar och en dovhjort. Tyvärr körde jag också på två stycken duvliknande fåglar.
Imorgon kör jag tåg hela dagen, två turer till Hallsberg. Missar IFK Norrköpings sista allsvenska match för den här säsongen. Men hålla tummarna, det ska jag göra!! Heja Peking!!

2 kommentarer:

  1. En rad :-)
    Två rader :-)
    Heja Peking! Får man sitta fram hos dig om man åker samma tåg? :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du é la för go´!!

      Nej, tyvärr. Vi får inte ha med oss passagerare i förarhytten. Försäkringar å sån´t om något skulle hända.

      Kram

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)