fredag 2 november 2012

Lidköping - Göteborg

En vecka ledigt har jag haft. Eller ledigt och ledig. Har i alla fall hunnit köra två MRL-klasser. Båda på Sportlife Almedal. Och så har jag spanat havssula och scrappat. Och slappat en massa. Pluggat. Kollat på film. Och hejat på IFK Norrköping. Varit lie snuvig och haft ont i halsen. Men nu är jag frisk igen. Virusarna fick på nöten direkt :)

Idag har jag ägnat mig åt att köra tåg. 8 dagar kvar på praktiken. Eller 7 egentligen. Dagens körning är ju klar. Lidköping - Göteborg och sedan avslutade vi turen i Mariestad. Det betyder övernattning i Mariestad. Imorgon åker vi ännu en vända till Götet. Söndagstrafik är det p g a helgdag. Innebär kortare arbetsdag för oss.
Liten lemur som jag fotade på Madagaskar. Söt va?!
Smider nya semesterplaner :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)