onsdag 21 november 2012

Sista repetitionsdagen!

Jo, så är det. Idag är det sista vanliga skoldagen. På torsdag är det prov och på fredag slutar vi. 26 stycken nyblivna lokförare är förhoppningsvis klara då. Blev lite nostalgisk och tog en bild från min plats i klassrummet. Här har jag suttit många dagar och lärt mig mer och mer om hur man kör tåg. Håll gärna en tumme eller två att jag kommer ihåg tillräckligt mycket av alla detaljer på torsdag. Och alla andra dagar sen när jag är ute och kör, så klart!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna så hårt så dom nästan vitnar.LYCKA TILL!!! KiS

    SvaraRadera
  2. Lycka till Bella. Det kommer säkert att gå bra så intelligent som du är. "Tåget går ju desto längre man i livet reser så ta tillfället till en fribiljett som lokförare". Och som en grädde på moset börjar ju också "På Spåret" på TV. Undrar om TV hade planerat in det i samband med din förväntade lokförarexamen. Ja, man vet ju aldrig. LYCKA TILL hälsar KoP !!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)