torsdag 23 maj 2013

Arbetsplatsklassikern - cykel

Tidigare i år klarade jag av Vasaloppets sträcka på 6 veckor. 90 km på en cross - trainer. Nu ägnar vi oss åt att cykla runt Vättern, alltså 300 km. Samma antal veckor, dvs 6 st, har jag till mitt förfogande och nu är det 23 dagar kvar till målgång. Hittills har jag avverkat 145 km och samtliga dessa har jag cyklat utomhus. Inga spinningpass ännu. Får se om det blir några. Det är ju så grymt härligt att cykla ute så här på försommaren. Idag tog jag mig en runda till Mölndal/Kållered och cyklade ut i skogen längs med Hills golfbana. 24,7 km blev det. 155 km kvar.  

Häromdagen cyklade jag ut längs älven till Röda sten.
Försommargöteborg visar sig från sin allra bästa sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)