lördag 4 maj 2013

Semester

Tidigare har jag jobbat som lärare och aldrig kunnat bestämma när jag ska ta ut min semester. Nu, som lokförare, har jag för första gången i mitt liv fått välja semesterveckor själv. Otroligt roligt!! Vilken fantastisk frihet. Jag är så NÖJD!!

I går jobbade jag sista arbetsdagen innan min vårsemester startade. Körde bland annat vagn 406, en X61. Samma pärla som jag har ett foto på överst i bloggen just nu. Passade på att ta en fin vårbild på fordonet när vi stod och väntade i Älvängen. Fin va?!

2 kommentarer:

  1. Nu hoppas vi den härliga vårvärmen kommer o att du får en riktigt fin semester.KiS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!

      Ja, värmen ska vara på gång säger de som "vet". Vi får se. På Island är det däremot inte varmt... Får ta med vinterkläderna.

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)