söndag 5 maj 2013

Semeternaglar

Nu i helgen har jag passat på att måla om mina naglar. Blått lack och en massa glitter. Har faktiskt använt tre olika blåa färger och tagit hjälp av hörnet på en tvättsvamp för att få till fina övergångar mellan färgerna. Ett ljusblått lack i botten, sedan duttade jag på en mellanblå färg och avslutade med ett mörkblått lack längs ut på naglarna. Sen som pricken över i, lite glitterlack.

Som bas har jag Depend nr 310 och sedan har jag använt en disksvamp 
för att lägga på färg nr 2, China Glaze, Blue iguana och längst ut färg nr 3, 
OPI´s Blue My mind. 
Avslutningsvis glitterlack, OPI´s Last Friday Night. Över- och underlack från OPI.

1 kommentar:

  1. Tjusiga naglar som vanligt :)
    Nagellacket jag köpte var oxå blått, deep blue pearl, dock säkert inget kvalitélack då jag handlade det i en klädkedja som börjar på K!

    Önskar dig en fortsatt mysig söndag och skön semester!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)