måndag 6 augusti 2012

Bolt

Den här veckan har det mest blivit häng framför TV´n. Jag är otroligt förtjust i OS och njuter i fulla drag av varje sekund. Nu under kvällen har jag hejat på min favorit, Yohan Blake. Bolt vann så klart 100 meters loppet. Och Blake kom 2:a. Det var väl aldrig spännande egentligen. 
Förutom friidrott har jag tittat på hästhoppning under dagen. Och lite på de fantastiskt duktiga gymnasterna. Hur är det möjligt att göra så många volter och skruvar i luften?? 

Måndagen den 6/8 händer det mycket:


  • Skolan börjar igen efter ett fyra veckors uppehåll
  • Jag ska filmas på jobbet för min licens som step- och aerobicinstruktör
  • IFK Norrköping möter IFK Göteborg hemma på Parken
Lite nervöst men mest roligt! Vilket gäller alla punkterna ovan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)