onsdag 15 augusti 2012

Nytt jobb - överlevnadskit

Bästa K ska börja på nytt jobb idag, onsdag. Jag besökte henne igår och tog med mig en liten gåva. För att komma upp på morgonen fick hon kaffebönor, på eftermiddagen är det lätt hänt att man får en dipp och för att klara detta fick K en chokladkaka. Efter en, förhoppningsvis, spännande dag kan det vara bra att komma ner i varv och vad passar då bättre än att ta en kopp kvällste?!
Alla produkterna är inhandlade på FRAM, Linnéstadens egen lilla ekobutik. Altrade förpackningarna och gjorde ett kort i samma färgskala. Fint va? :D
De söta stämplarna kommer från Kortmakaren.
På kvällen besökte jag och A Liseberg och såg en konsert med Raised Fist. Verkligen inte min typ av musik, men det var kul att se något så annorlunda. Lagom till den konserten var slut började nästa på Götaplatsen. En gigantisk scen hade byggts upp framför Poseidon och en jättepublik fick se Timbuktu släppa loss. Göteborgs kulturkalas pågår här i stan mellan den 14 och 19 augusti. En massa bra musik spelas och annat spännande händer också runt om hela Göteborg.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för det fantastiska kitet!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken kul blogg du har! Kreativiteten blandad med vardagens guldkorn, härligt!

    Nyttjobb-kitet är jättefint och jag läser ju här att det blev uppskattat också!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)