torsdag 16 augusti 2012

RAK

= Random act of kindness. 
Detta används flitigt inom scrapvärlden. Någon behöver piggas upp, kanske. Eller så känner man för att skicka iväg en en gåva. 
På en av scrapforumen som jag hänger mycket på var det en tjej som fyllde år i söndags. Jag gjorde ett kort till henne och plockade ihop lite pysselsaker. Hoppas de passade hennes smak :)
Jag har åter igen försökt fixa till bilden med mitt nedladdade program till mobilen. Smidigt att kunna fixa direkt, men jag får inte bilderna att se ut riktigt som jag vill. Finns en mängd finesser, så det blir säkert bättre när jag övat mer.
Träden är urklippta från en spillbit mönsterpapper som jag fick av Sofia. Resten av papprena hittade jag bland mina egna spillbitar. Kul att de kommer till användning! På trädkronorna har jag lagt olika färger av 3-D lack. Den gula remsan är dymoband som jag köpte på ett scrapforum för länge sedan. Den söta fjärilen kommer från Inkido. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)