lördag 11 augusti 2012

LO - Finns det...

... fjärilar i Fjärilshuset? Frågade vi oss, jag och syrran, när vi besökte Trädgårdsföreningen i Göteborg. Nix, det gör det inte (längre). Feta näckrosblad, korkek och rosor fann vi istället. Ja, rosorna var ute i Rosariet, så klart.
Scrappade en LO om besöket i går, fredag, när jag och Sofia hade ännu en fantastisk scrapdag här hemma hos mig. Längst ned i kanten på det mönstrade pappret har jag använt en kantstans från CiLi in Papers. Stansen är jättebra! Märket är Tonic Studios (TS) och liknar Martha Stewarts olika stansar. Fördelen är att TS klarar mycket kraftigare papper eftersom det är en typ av kugghjulsmekanism i den. Ursmidig och lätt att stansa med. Då den kommer från England blir den lite billigare än MS-stansarna som åker hit hela vägen från USA, kortare frakt alltså och inga tullar. Piffigt!!

Bild tagen m min mobilkamera, inte helt skarp ser jag nu... Får se om jag byter ut den senare. 
Samma bild som ovan, redigerad med appen PicsArt. Jag får öva lite för att få till det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)